How to teach large, heterogeneous classes
Teaching English in large, heterogeneous classes is one of the major challenges for teachers
Beitrag aus Praxis Englisch - Ausgabe Oktober Heft 5 / 2016
Bei Bezahlung über Paypal und Kreditkarte können keine Sonderkonditionen gewährt werden.
Melden Sie sich dafür bitte mit Ihrem Kundenkonto an.
Frische Ideen für den Englischunterricht!
Ihr Wegweiser zu den wichtigsten Seiten von PRAXIS ENGLISCH:
Mehr zur Zeitschrift Produktnummer | OD200041014376 |
Schulform | Hauptschule, Realschule, Realschule plus, Sekundarschule, Mittelschule, Regelschule, Regionale Schule, Oberschule, Integrierte Gesamtschule, Berufsgrundbildungsjahr, Fachschule |
Schulfach | Englisch |
Klassenstufe | 5. Schuljahr bis 13. Schuljahr |
Seiten | 2 |
Dateigröße | 88,0 kB |
Dateiformat | PDF-Dokument |
Autoren/ | Elke Dreyer |
The majority of classrooms consist of diverse and mixed-level groups in which students have different needs, abilities, learning styles and cultural backgrounds. This type of heterogeneity will definitely enrich the variety of social interaction, personal experiences, knowledge and values that will emerge during the lessons, but it also creates situations that challenge our resourcefulness and feeling of control.